html - UIKIT HTMLeditor design not working properly -


hi guys followed uikit's sample of html editor problem although working fine design not... didnt became same on docs followed still navbar's design of htmleditor ugly here code dont know if issue on css or javscript because have included dependencies needs based on doc

code:

    <link rel="stylesheet" href="assets/~uikit/css/uikit.min.css"> <link id="data-uikit-theme" rel="stylesheet" href="assets/~uikit/css/uikit.docs.min.css"> <link href="assets/css/docs.css" rel="stylesheet"> <link rel="stylesheet" href="assets/~uikit/css/uikit.addons.min.css"> <link rel="stylesheet" href="plugins/codemirror/lib/codemirror.css"> <body>   <div style="margin-top:100px;" class="uk-container uk-container-center"> <textarea data-uk-htmleditor="{mode:'tab'}">...</textarea> </div> </body>  <script src="http://code.jquery.com/jquery-1.11.1.min.js"></script> <script  src="assets/~uikit/js/uikit.min.js"></script> <script  src="plugins/codemirror/lib/codemirror.js"></script> <script  src="plugins/codemirror/mode/markdown/markdown.js"></script> <script  src="plugins/codemirror/addon/mode/overlay.js"></script> <script  src="plugins/codemirror/mode/xml/xml.js"></script> <script  src="plugins/codemirror/mode/gfm/gfm.js"></script> <script  src="plugins/marked/lib/marked.js"></script>  <script  src="assets/~uikit/js/addons/htmleditor.min.js"></script> 

could please have @ code cant seem find whats missing or whats wrong

same problem here, seems htmleditor.less not compiled, downloaded uikit docs css , it's working fine. take , see why it's not compiled.

http://getuikit.com/docs/css/uikit.docs.min.css

cheers


Comments

Popular posts from this blog

google api - Incomplete response from Gmail API threads.list -

Installing Android SQLite Asset Helper -

Qt Creator - Searching files with Locator including folder -